Tuesday, 20 April 2010

『Tagged』

WOOHOO! taggeyy (: ohh yeah lets start
tagged by e l a i n eeeee :D

1. Besides your lips, where is the favourite spot to get kissed?
IDK >< haven't kiss before also XP

2. How did you feel when you woke up this morning?
errr.. TIRED >< HEADACHE ==

3. Who was the last person/people you took a photo with?
My sisters (:

4. Would you consider yourself spoiled?
NO (:

5. Will you ever donate blood?
errr. I have no idea yet. (:

6. Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
yeahh yeahh (:

7. Do you want someone to be dead? 
YEAHH >:D

8. What does your last text message say?
some of it says: may I know ur blogger account? (: got log in my facebook account anot? haha. miss u err. love u.

9. What are you thinking right now?
I am thinking of seeing my bieee (:

10. Do you want someone to be with you right now?
YEAHH :D

11. What was the time you went to bed last night?
errr... about 11 (:

12. Where did you buy the tee you are wearing now?
err.. I think it's the charity shop (:

13. Is someone on your mind right now?
YEAHH :D

14. Who was the last person who texted you?
my bieee (:

TEN lucky person to do this quiz
wanxin
my bieee
bryan
elaine (can I tag back? XD )
yoko
yuki
andriana : MYA CHAN
shirley
leePY
belle

15. Who is no.2 having a relationship with?
ME! :D

16. Is no.3 a male or a female?
he is a puree male (:

17. If no.7 and no.1 get together, would it be good?
LOL XD they don't even know each other so it's IMPOSSIBLE

18. What is no.1 studying about?
her studiess (:

19. When was the last time you chatted with them?
err.. I forgot some of them XP I am very forgetfull ehh :/

20. Is no.4 single?
NO laaa XD she's loving her bf ;D

21. Say something about no.2
he's awesome at drawing. (: envy envy :D

22. What do you think about no.3 and no.6 being together?
LOL XD they don't even know each other ehh but I think it's also IMPOSSIBLE :P

23. describe no.9
knew her LONG LONG time ago (:

24. What will you do if no.6 and no.7 fight?
LOL XD idk lehh. I think they won't cos they don't even know each other

25. Do you like no.10?
yeahhh :D she's prettyy (:

DONE! :D
ehh you know arhh it's sometimes very annoying horr that people private their blog == wan to see their layout horr then cannot == I am very 8! :X I try not to be :/ my bieee say too 8 not good XD I wan to take photos with elaineee (: and also wanxinsss :D OMG >< one day when I go back I think I will visit them or ask them out and hang around shopping center shop shop and camwhoreee (: hoho! :D hoho change some of bieee's blog layout changed the colour cos I can't stand the ugly colour :P xPP moreover he doesn't update his bloggiee like how I do :P he doesn't really care ehh XD cos he couldn't care less except meee :P and his studiess :P hoho purposely not reply ur text early cos I am lazy errr :( but u also late reply so I guess it's ok? :/ anyway that's some of my random bits and now school! err ohh forgot bout my TECH :? gtg get a box O_O so BYEEE D:


No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting + reading my lovely post !
Feel free to leave a comment, I reply to all of them (^ω^)
I love reading all of them and appreciate all of them ! ♥